بهرهبرداری از ۲ مزرعه خورشیدی در هفته دولت
چاپ
توضیحات
نوشته شده توسط
خبرگزاری صدا و سیما | IRIB NEWS AGENCY
دسته:
Uncategorised
منتشر شده در 31 مرداد 1404
بازدید: 561
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق فارس گفت: همزمان با هفته دولت، ۲ مزرعه خورشیدی با ظرفیت مجموع ۲ مگاوات در استان افتتاح و وارد مدار میشود.