شیراز- ایرنا- سرپرست وزارت آموزش و پرورش با طرح این پرسش که چرا درِب مدرسه بعد از ظهر و در تابستان باید بسته باشد، در حالی که بچه های محل جایی برای گذران اوقات فراغت خود ندارند؟ گفت: نماز، اولویت اول فعالیت های فرهنگی در آموزش و پرورش است و همه دستگاه‌ها را به همکاری فرا می‌خوانم که گِرد مدرسه جمع شوند.