شیراز-ایرنا-وزیر علوم،تحقیقات و فناوری گفت: برای ۶ هزار نفر از اساتید جدیدالاستخدام پنج سال گذشته، دانشمندان یک درصد و ۲ درصد و اساتید ممتاز پژوهانه ارسال شده است اما بسیاری از این افراد هنوز آن را دریافت نکرده اند.