شیراز-ایرنا- رییس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی با اظهار اینکه در گذشته ایران در رقابت های المپیک زمستانی تنها در ۲ رشته اسکی آلپاین و صحرانوردی شرکت می کرد، گفت:چشم انداز این فدراسیون حضور در چندین رشته در مسابقات المپیک زمستانی آسیایی ۲۰۲۹ عربستان است.