01 تیر 1405 ساعت 05:31

تازه های خبری:

شیراز-ایرنا-مدیریت مصرف برق و استفاده از فرصت پاداش به عنوان یکی از راهبردهای برنامه‌های عملیاتی گذر از دوره اوج بار مصرف تابستان در اولویت دولت سیزدهم قرار گرفته به طوری که در سال جاری هم‌ پاداش‌های ویژه برای جلب مشارکت بیشتر مردم فارس در بخش تعرفه خانگی در نظر گرفته شده است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پر بازدیدترین اخبار

آخرین خبرها


تمامی حقوق برای وبگاه دانا محفوظ است ، استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Template Design:Dima Group