شیراز-ایرنا-مدیریت مصرف برق و استفاده از فرصت پاداش به عنوان یکی از راهبردهای برنامه‌های عملیاتی گذر از دوره اوج بار مصرف تابستان در اولویت دولت سیزدهم قرار گرفته به طوری که در سال جاری هم‌ پاداش‌های ویژه برای جلب مشارکت بیشتر مردم فارس در بخش تعرفه خانگی در نظر گرفته شده است.