معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز با سفر به داراب از مراکز درمانی این شهرستان بازدید کرد و بیش از ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز و بهسازی مراکز بهداشتی و درمانی این منطقه اختصاص یافت.