مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های فارس گفت: این سازمان با بهره‌گیری از ظرفیت ۱۲۶ شهرداری استان، در مسیر تبدیل شدن به نهادی چابک، اقتصادی و کارآمد گام برمی‌دارد.