ادارات فارس روز شنبه به صورت دورکاری ارائه خدمت می کنند
چاپ
توضیحات
نوشته شده توسط
خبرگزاری صدا و سیما | IRIB NEWS AGENCY
دسته:
Uncategorised
منتشر شده در 31 مرداد 1404
بازدید: 547
معاون استانداری فارس از دورکاری ادارات دولتی استان،روز شنبه یکم شهریور با هدف مدیریت مصرف انرژی خبر داد.