شیراز-ایرنا-سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس اعلام کرد: به منظور حفاظت از ذخایر ژنتیکی و جنگلهای استان فارس از سال گذشته تاکنون تعداد ۲۹ آبگرمکن خورشیدی در بین روستاییان و دامداران جنگل نشین استان توزیع شد.