01 تیر 1405 ساعت 06:30

تازه های خبری:

شیراز-ایرنا-معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام خبر ابتلا ۲ نفر در استان فارس به تب کریمه کنگو گفت: این بیماری جان فرد مبتلا را به شدت در معرض تهدید جدی قرار می دهد و اگر اقدامات مراقبتی و درمانی به موقع صورت نگیرد، در حدود ۳۰ درصد موارد مبتلا منجر به مرگ می شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پر بازدیدترین اخبار

آخرین خبرها


تمامی حقوق برای وبگاه دانا محفوظ است ، استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Template Design:Dima Group